plikter och skyldigheter..

God morgon!

Idag är det lördag, och drinkar på Ninas altan står på planeringen! Mysigt. Men innan dess ska jag hinna med ett par saker. Jag ska ut och gå, jag måste städa mitt rum, som ser ut som sju svåra år. Det är inte lätt att komma hem med hela sin garderob och försöka få plats med den i ett litet litet rum.. nästan så att jag få ta en bild och slänga in sen för att visa hur illa det faktiskt är! Sen om jag få tid över tänkte jag faktiskt försöka tvätta en av bilarna här hemma, det är lite min skyldighet när jag få låna dom hur mkt jag vill... det är jobbigt med skyldiheter!

Igår pysslade vi, här kommer resultatet.



/EKE

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0