Första dagen.

Hej god morgon!

Nu är första dagen på kick offen avklarad, och vilken dag!

Det första vi gjorde var att samlas på Pedalängen för att vänta in nollorna som var på en fejkföreläsning. Hanna har berättat lite, eftersom vi inte fick se det, men som det verka på Hanna så blev de flesta skräckslagna, och någon hade till och med börjat gråta. Så det var nog ett lyckat skämt.. haha.
När nollorna väl anlände var det pressentation och gruppskål som gällde. Jag och Veronica fick igång vårt lag asbra, eller laget är snarare asbra! Vi kommer få en rolig vecka! Efter skålar och prat satte lekarna igång, vi var bäst på dom också! :)
Sen följde en liten förfest i Forskanringen och därefter ytterligare lekar och mingel på Stallarna. Efter nio öppnades portarna och lärarna fick sällskap av PA-programmet bland annant! Kul med mer folk!
Sen var det dans resten av kvällen, tills vi hade ont i benen och gick hem. "det är ju en dag i morgon också" .. och nu är det den dagen och jag sitter i min lya tillsammans med Hanna och en sovande Ca. Jag sov hos Veronica inatt så att Hanna, Ca och Lina skulel kunna vara med på kvällen och ha någonstans att sova, det tycker jag var snällt :)
Nu kommer några bilder, och sen kan jag lova att en sån här grundlig uppdatering får ni inte mer i veckan, då får ni nöja er med bara bilder! :)



Så, det var några nollor, några lagledare och några av lekarna!

/ EKE

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0