Skyndaaaaaa!

Jalla, Jalla! Skolan slutade vid 5. Hade egentligen tänkt att skippa sista föreläsningen för att hinna hem och göra mig i ordning inför kvällen, men oturligt nog var föreläsaren så himla bra så jag hade inte samvete att gå tidigare. Därför har jag fått stressa som fasen nu för att byta om och packa ner smink ( tänkte sminka mig hos Veronica sen, ingen mening att göra det innan maten då det snöa ute och sminket kommer rinna av ). Så vid halv sex ska jag möta upp resten av Måndagsklubben på Joseph, pizzerian här på Campus, så ska vi käka ihop och sen gå vi alla till Veronica och förfesta. Jag ska fira mitt G, va så säkra! Dock ringde de från Östregårdskolan innan idag och ville att jag skulle vicka några timmar imorgon, så det blir att fira på ett lugnt och sansat sätt. MEN JAG SKA FIRA! :)

Ni få bilder imon!
/eke


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0