Mys, mat, motion. Dagens ledord!

En students sista skoldag innan tre månaders sommarlov.

Hade sista seminariet innan sommaren idag klockan 8. Det var en lätt kaka. Vips så var det sommarlov! Jag, Emelie och Viktor gick och firade detta med en glass i solen, mumma! Även om vi har en uppgift kvar att göra till nästa måndag så är det ingen mer skola. Wiiie!

Vidare så vet ni, sen tidigare inlägg, att jag undvek solen in i det sista. Klockan fyra gick jag ut i värmen och tyckte att min kropp faktiskt kunde ta solen utan solskyddsfaktor. Vi få väl se va den har att säga om detta imon när jag vaknar, antingen som kräfta eller som den blekfis jag är. Att jag inte har solskyddfaktor har inget att göra med att jag tro att jag inte behöver, för DET gör jag, det har jag lärt mig av alla mina tidigare misstag, men saken är den att jag tog hem allt sånt för att ta med mig till kollo sen så då vågade jag mig inte ut. I alla fall så gick jag och Veronica och Stina och handlade grillmat och annat gott och sen gick vi hem till Stina och myste hela eftemiddagen. Wunderfull!

Efter all god mat gick jag ut och sprang, fick sällskap av Veronicas pojkvän Tobias, kalas att slippa springa själv, går så mycket lättare då! Idag klarade jag nästan hela sjön, träningen börja ge resultat. Så Nina, vi kan nog ta morgonrundan på kollo utan att jag dör ! :)
Nu: lite bilder..


haha, Stina lär V allt hon kan om gympa :)



Nu ska jag gå och sova och ta igen helgens missade sömn. Imon är första dagen på SOMMARLOVET, då ska jag vara pigg och glad!
God natt / T

Kommentarer
Postat av: Johanna

ååååh va gott! när åker du hem? hinner vi ses??? =) <3

2009-06-02 @ 21:45:56
URL: http://materialgirl.webblogg.se/

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0