Önskar jag va superwomen.

Ännu en fantastisk dag på schemat!

Först en tripp till Samarkand med Veronica, sen hem och plugga och därefter en Fialotta-Token kväll, lite mat och sen massa dans på Sivan! Perfekt!

Igår var det Unicef-gala på tv, eller humorgala som dom kalla det. Usch va jag blir illa berörd av sånt där. Det värsta är att det är så svårt och jobbigt att ta til sig att man lika fort som man känner den där jobbiga känslan i magen så stöter man bort den och tankarna och sekunden efter har man "glömt bort" hur barnen och människorna också för den delen har det i 3:e världen. Jag vill göra nåt. Inte bara ringa in till ett jäkla tvprogram och inte veta om pengarna verkligen gå till barnen eller om dom försvinner på vägen. Kanske skulle man skaffa sig ett fadderbarn? Men då hjälper jag bara ett barn av miljoner.. Jag vill ju hjälpa alla. Varför födders jag inte till Superwomen?!

/ T

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0