Spiral och plastsida is the shit!

Åhh fy fasen vilket arbete det blev! Nästan så jag måste ta kort på det imon eller på onsdag innan vi lämna in det så ni få se hur fint det blev, med förstasida i plast och spiral. :)

På onsdag är det redovisning som gäller, när den är avklarad har vi två föreläsningar om hur man kan jobba med sex- och samlevnad i skolan och sist men inte minst ett seminarium om en skönlitterärbok SEN ÄR DET SOMMARLOV. Jag längtar! Men Erik förstörde det roliga när han lite fint påpekade att vi inte kommer ses på nästan 2 månader, it sucks. Kan inte alla mina vänner följa med mig till Varberg i sommar? :)

Jag håller på att rensa ut min byrå, det är svårt, jag är en Spara (fast bara när det gäller kläder, prata vi pengar är jag en Slösa). Jag ska fortsätta med det nu, sen blir det nog solen och en tidning någon timme, innan jag ska ut och provspringa mina nya gympadojjor!

/ EKE


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0