Studiegrupp?

Studiegrupp...? Pyttsanheller.

Jag som var så positiv till att jobba i studiegrupp, då jag anser att jag lär mig bättre genom diskussion med andra än att läsa en bok från pärm till pärm, men nu är jag inte lika övertygad om att det är bra. Att sätta ihop en grupp på måfå där alla har olika amitioner med sina studier fungerar inget vidare. Jag är asförbannad och har gärna skrivit ett långt inlägg i vår grupps diskussionsforum, men för att slippa missförstånd väntar jag till imon och då ska jag minsann visa var skåpet ska stå. Nu får jag väl sätta mig och läsa böckerna från pärm till pärm och fundera och resonera med mig själv istället, kanske lika bra det. 


/ eke 

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0