Om-möblering!

Jag har länge tänkt att jag vill möblera om här hemma. men det är inte det lättaste när man bara ha 25 kvm att röra sig på =) Meeen så en dag när jag och Veronica va ute och gick så gick vi som vanligt och smygkikade in i lägenheterna på första våningen ( vem gör inte det när man är ute och promenixa? ) så såg vi en lägenhet som ser lika dan ut som min och killen som bodde där ( eller ja, det var i alla fall en kille som låg i sängen och läste, sen vet ju inte jag om det är han som bor där eller ej )  hade möblerat jättesmart! Så nu vill jag bara åka till Ikea och köpa en ny hylla och ta hit pappa så att han kan hjälpa mig med sladdar sen möblera om!!! Jag vill, NU NU NU!!!!

fundera på en expidit hylla,dom är snygga och ha bra med förvaring, vilket krävs då alla böcker, kompendier och papper bara ligger och skräpa som det ser ut nu!

antingen en sån... eller

en sån, fast liggande.

 

Vad tror ni?

 

Eke


Kommentarer
Postat av: veronica

den sista, stående:)

2009-10-05 @ 16:21:29
URL: http://veronicaslivivaxjo.blogspot.com

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0