mat, mat, mat, mat!

Jag är så sugen på mat. All mat, tacos, köttfärssås, pizza, gratänger, kyckling, lax till och med sallad!! Har precis (i ren Erik-anda) ätit två äggmackor till lunch. Jag är inte nöjd! Är fortfarande hungrig! När ska jag hinna äta mat idag då? Skola 13-15, träffa Amanda 16-18, gå promenad 18-19, träffa Emmeli och Malin 20-... Ingen tid för att laga någon riktig mat där inte.. fasen med. Imon är det jag som åker och handla och sen gör storkok så att jag har färdig mat hemma. Det är så mamma gör och det verka ju funka bra. Jag borde bli mer som mamma när dte kommer till matlagning! ... 

 

MAAAAAAT! 


Kommentarer
Postat av: miriam

haha, som mamma:) Du kan inte leva på äggmackor en hel dag! Stackare där... tips. Gift dig, hoppa på kryckor så slipper du allt med matlagning:) Bra jobbat på tentan:)

2009-10-20 @ 12:57:56
URL: http://mihag85.blogspot.com

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0