Slösa...

Då så, nu går vi en ny dag med föreläsningar till mötes. Hoppas dom blir bättre och intressantare än igår!
Jag och Carro planerar att unna oss lunch i skolan. Trots att jag bor 200 meter från skolan så tycker jag inte att jag hinner hem och laga mat och äta den på en timme. Många andra tycks hinna, men fråga är vad dom äter?! Gör dom som erik och äter äggmackor? ;) Jag räknar inte mackor som lunch, hade aldrig kunna äta det iställlet för varm mat, så därför äter jag i restaurangerna i skolan. Nu har jag väl kört ett bra övertalningssnack, både för mig själv och för mamma och pappa ( som tycker jag är en slösa) ?!

Jalla jallla!

/ eke


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0