världens längsta och segaste föreläsning.

Jag är helt slut! Dödstrött! Och vet ni vad som är skrattretande. Att jag för en gång skull vaknade hyfsat pigg och gick till skolan och förväntade mig en intressant föreläsning. När föreläsaren släkte ner i salen för att hennes powepoint skulle synas och sen var det mörkt i salen i nästan 3 timmar. och hon babblade och babblade och babblade, tog aldrig slut! Mitt i allt blev jag kissnödig och då fick vi som tur va rast, dock bara 5 minuter så inte hann man köpa kaffe för att piggna till lite och kissa utan jag fick så snällt välja, antingen kissa på mig och slippa somna under resterande tid på föreläsningen, eller somna men okissig ( fult ord, om det nu ens är ett ord) det blev ganska självklart det sista, jag kissade och somnade.. nästan. inte rikgit, jag vågade mig inte på att stänga ögonen eftersom vi väldig ostrategiskt satt oss långt fram. Jaa, så därför är jag nu astrött. Tänker ligga i soffan hela eftermiddagen tills det är dags att gå till dansen. Så det så. Eller jag måste diska och fixa bostadbidraget med, men förutom det ska jag bara sova =)

Så nu: SOVA!

/eke


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0