JAG VISSTE DET..

Ja! Jag visste det!!!!!!! Tre kvällar i rad har jag haft svårt att sova för att jag har känt på mig (trott, inbillat, vad ni vill) att det ska börja brinna. Första kvällen var jag tvungen att sova med fönstena öppna ( för att kunna hoppa ut snabbt om det skulle visa sig att mina inbillningar är sanna). och idag hände det. Det började brinna! En eldsvåda!
I min micro! Här skulle jag mysa med lite popcorn och så börja det brinna istället, tack då. Nu våga jag inte prova om det var micron som brann eller om det var påsen. Gahh jag måste ha en micro, jag lever med min micro. Vi är som jing och jang, lång och lerhalm, bror och syster, man och hustru.. ja ni fattar.

R.I.P Microvågsugnen.


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0