ber till vädergudarna.

Vilket schizo-väder vi har idag. Eller helt vanligt aprilväder? Ja ja, det är i alla fall regn o sol om vart annat. Just nu skiner solen och tur är väl det, för snart ska jag ge mig ut för att grilla. Ja ni hörde rätt. Inte den perfekta dagen att tända en grill på, men planerat är planerat. Nu är det ju inte bara jag som ska grilla ( riktigt så noga är jag inte med att hålla löften till mig själv) utan det är alla mentorer och barn som är med i Näktergalen. Vi ska äta kåååååv och spela brännboll. Om regnet håller sig borta så blir det nog riktigt trevligt!
Från grillning direkt till dans. Alltså blir det nog inga mer kloka ord från mig idag.
/Ekeleinen
Amanda o jag. Seriösare än så blir det knappas.

Kommentarer
Postat av: * Em

Hej :) Allt bra med dig idag?

2010-04-22 @ 18:45:57
URL: http://emelojs.blogg.se/

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0