HJÄLP MIG DÅÅÅÅÅ

Alltså.
Jag har ett mål här i livet. Och det är att min blogg ska bli lika stor som Kissies (för er som inte vet vem hon är så är det en snorunge från Sthlm som bara skriver osmarta saker men ändå är Sveriges största bloggerska, jag hade tänkt att länka henne men då få hon ju ännu mer läsare så jag lät bli). Men jag känner lite att ni motarbetar mig. Hur ska jag nånsin kunna få Sveriges största blogg om ni inte kommenterar och berätta för alla ni känner om min asbraiga blogg? Va? Ni som läser dag ut o dag in måste ju gilla´t och då är det väl inte mer än rätt att ni berättar det för alla ni känner? Jag har ett förslag, på er nästa släktträff kan ni väl hålla ett tal där ni berättar lite om min blogg och sen ge alla adressen hit, på de viset borde jag ju öka mitt läsarantal drastiskt!.. Eller tycker ni kanske det är kul att jag vänder o vrider på varje CSN-öre jag har? (ja alltså om man ha en stor blogg så tjänar man mycket pengar, för er som inte visste) Så, gör nu det enda rätta och sprid mitt budskap (blogg alltså, men det lät så mycket coolare med budskap) till alla vänner o alla ni känner!
/Eder Eke
Tänk om jag ändå hade en stor blogg....

Kommentarer
Postat av: miriam

hej tesse. Jag är en tjej som bor i göteborg som verkligen älskar din blogg. DU skriver så roligt och jag tycker verkligen du är supercool. Har du någon kille? Kan du inte berätta något mer om dig? Kanske om vad du äter nät du är ute och dansar osv? Hoppas på att få träffa dig i verkligheten. Kramar från ditt fans i gbg;)

2010-04-23 @ 14:29:14
URL: http://mihag85.blogspot.com

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0