Onödiginformation

Information som sägs vara onödig kan ibland vara asbra att veta!
  • Antalet människor som dödas av åsnor varje år är fler än det antal människor som dör i flygkrascher. Kan vara bra för mig att tänka på när jag ska ut o flyga, med tanke på hur rädd jag är! :)
  • Leonardo Da Vinci uppfann saxen. Den för vänsterhänta också?
  • De flesta människor tillbringar 5 år av sitt liv i kö. Hur sjukt? Jag tänker aldrig mer köa!
  • Björnar är i likhet med människan höger- eller vänsterhänta. Undrar om vänsterhänta björnar också riskerar att dö av produkter gjorda för högerhänta? De flesta gevär är iof högerställda, så ja tyvärr så riskerar dom nog det!
  • Kama Sutra skrevs av Mallanga Vatsyayana. Det ironiska är att hon själv levde i celibat. Den där boken är kanske inget att ha?
  • På julafton stannar Jultomten i genomsnitt 34 mikrosekunder i varje hushåll, och renarna håller en hastighet av 20880000 km/h. För att underlätta för stackars jultomten kan jag säga att han behöver inte komma till mig. Jag gillar honom inte ändå!
Information hämtad från onodiginformation.se
/EKE

Kommentarer
Postat av: Johanna

hahah sjukt kul!!

2010-04-08 @ 14:30:09
URL: http://johannasstil.webblogg.se/

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0