Va i hela friden?

Jag började fundera på varför i hela friden det skriks i mitt hus. Jag har gått igenom en del möjliga saker i mitt huvud.. Jag började med mord ( bäst att gå ut hårt. eftersom det är i växjö morden sker nu för tiden) sen blev jag lite mildare i mina tankar och funderade på om det var någon som slog i tån jättehårt i en tröskel ( det gör förbannat ont och då är det befogat att vråla så man skrämmer livet ur resten av hyresgästerna i huset) därefter dök tanken på fest upp, men det där skriket lät inte som ett festskrik ( dom skriken känner jag väl igen efter snart tre år på Campus).
NU fick jag svaret. Det är fotboll på tv. Såklart.
Hoppas den är slut snart så jag kan sova. Jag gillar inte fotbollsskrik. Dom är extra jobbiga!
/EKE

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0