Möhippa

Sådär ja. Då har vi haft den blivande brudens möhippa. Elli (en gymnasiekompis) gifter sig i augusti och detta skulle givetvis firas!
Dagen började i ottan med att 12 tjejer och en kille med gitarr klampade in i Ellis och hennes kommande mans lägenhet och skrålade Ellis favvo låt Laddar grabbar. En lite smått överraskad vän tog emot oss med varma kramar och sen var dagen igång. Champagnefrukost i lägenheten följt av en resa till Halmstad för 5 kamp och diverse uppdrag.
Femkampen var så jäkla rolig! Elli fick välja grenar och det blev Lasergame, tjurridning, fotboll, sumobrottning och basket med bungyjumplina. Tror vi alla var överrens om att lasergame va allra roligast!
Efter femkampen åkte vi in mot stan där bruden fick göra lite uppdrag. Bäst var nog uppdraget där hon skulle sjunga sin favvolåt Laddar Grabbar för en valfri publik. Publiken blev ca 30 personer på Harrys. Tillsammans med en kille som hade svensexa ställde hon sig på bordet mitt på Harrys och brände av låten medan killen strippade till ( det var ett av hans uppdrag för kvällen). De fick jubel och stående ovationer!
Efter restaurangbesöket tog min och några tjejers kväll slut medan en del av gänger fortsatte ut i Halmstads nattliv. Det var en sjukt lyckad dag och jag hoppas verkligen Elli hade the time of her life!
Bilder kommer kanske senare om jag lyckas sno åt mig några och om jag får tillåtelse att lägga ut dom här!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0