En vecka tre lack

Jag började veckan med grinchen-gröna naglar
Jag och Lovisa vad på stan och jag hade lovat mig själv att inte köpa något onödigt. Jag dog lite när jag insåg att jag inte skulle få köpa dessa överfina lack men kom till liv igen när det plötsligt slog mig att jag hade 25% på Kicks. Då måste man passa på!! Och vips så gick jag glad med en påse i handen och så var den dagen räddad!
Testade genast det guldiga. Det satte minsann guldkant på tillvaron!
Efter två dagar med guld kände jag för att testa de två andra lacken jag köpte. Först ett mörkgrönt och över ett grönglittrigt. Tycker det blev himla tjusigt!

Kommentarer
Postat av: kajsa

naglarna på sista bilden, dom grönglittriga, var ju hur fina som helst!

2010-12-10 @ 14:03:08
URL: http://kobranhuggertill.blogspot.com/
Postat av: Nathalie

Tesse! När jag såg de nagellacken, visste jag att du skulle köpa dem!! haha

2010-12-11 @ 16:59:26

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0