FY FASEN VA JAG ÄR BRA!

YEEEY! Efter en dålig start på dagen har det bara blivit bättre och bättre!

Direkt när vi kom till skolan meddelade föreläsaren att vi inte skulle gå i skolan på eftermiddagen, vilket va sagt från början. ASBRA. Det var idel leenden i föreläsningssalen!

När jag kom hem från skolan få jag meddelande om att tentaresultaten har kommit. Ni vet grammatiktentan som jag pluggade röven av mig för att klara... VG!! FY FASEN VA GOTT! även grattis  till alla mina vänner som också klarade den galant, vi är ju skitbra! :)

Mitt i mitt lyckorus ringer grannen Pippi och frågar om jag inte ska med och träna, och just då va jag så glad att jag ropade JA.. Efter en stunds betänketid ångrade jag mig med då var det försent.

Så jag är alltså nyss hemkommen från gymmet. Med ett nytt träningskort och hela faderullan. Nöjd. Sprang förövrigt väldigt mycket längre än jag trodde jag skulle orka! Längtar nästan till nästa gång!

Ni hör ju själva vilken underbar dag jag har varit med om. (förutom förlusten i hockeyn, men den är nästan glömd nu) och än är inte dagen slut. Det är höstlov från dansen så ikväll kan jag äntligen vara med på Måndagsklubben som idag är hos Stina!

/eke

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0