Hej.. eller nej.

Man ska inte ropa hej...

Jag har visst inte koll på nånting (just idag gör det ingenting för jag är så förbannat glad ändå, men andra dagar hade jag brutit ihop) det var visst dans idag trots allt. Vi "vuxna" har inget sportlov. Så jag fick tänka om. Dansen är det roligaste jag vet så det missar jag inte i första taget men mina vänner behöver sig nog en dos av mig också skulle jag tro så jag dansar mig svettig och glad sen åker jag raka vägen hem till Stina och ge alla mina underbara en svettigkram och kärlek! Jag är rätt bra på att fixa så jag få som jag vill :)

Nu är jag proppmätt på VarmaKoppen, undra just hur länge det håller i sig. Är ju inte mycke till mat egentligen!

Imon ska jag på äventyr.. berätta mer innan jag sticker imon! /EKE

Redo för att Jazza


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0