Hushållsnära tjänst?!

Är det någon av mina kära läsare som vet hur det där " Hushållsnära tjänster" fungerar i praktien?

Efter att ha legat och skrubbat på toaletten idag har jag fått nog. Inte har jag tid med sånt när jag är en upptagen student. Jag fundera på att anställa någon, borde ju finnas många som är villiga att jobba lite i dessa tider? Jag bor ju bara på 25kvm så det är ju inte så mycket att städa tänker jag..? Fy fasen va skönt det skulle vara! Då hade jag kanske till och med hunnit med och träna och på så vis kan man ju säga att om jag har städhjälp så slipper jag dö i Hjärt och kärlsjukdomar!

Ingen som är sugen på att ställa upp? En dag i veckan bara! ;)

Sådär glad är inte jag när jag städa, men min nya städerska/städare kanske är?!

/eKe


Kommentarer
Postat av: miriam

Jag och min man diskutera det förra v. JAG SKA HA STÄDHJÄLP när vi köpt hus, tänk vad mkt goo tid man har över då! Tänkvärt inlägg!!

2010-02-15 @ 13:46:35
URL: http://mihag85.blogspot.com
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-02-15 @ 16:28:26
URL: http://millahoman.blogg.se/

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0