Lillasyster Lizette!

Jag älskar när min syster ringer bara för att berätta att hon tänker gå och bajsa. Så meningsfulla samtal är få förunnat att mottaga!

När jag redan har hängt ut henne så kan jag lika gärna fortsätta.. eller hur?

Såhär löd ett samtal igår

Lizette: Jag sitter här heeelt ensam i lägenheten. Det är sååå synd om mig.

Jag: Kom hit då.

L: Näää. *snyft snyft*

T: Skit i det då. Sätt på en bra film och ät godis (ja det är vad som få mig glad och jag räknar med att det funka för alla).

L: Näää, jag har inga peeeeengar till godis.... *huhuhu*

T: Men film har du ju. Sätt på Twilight, då blir du ju glad.

L: Nääää..

T: äsch jag har inte tid med dig. Hejdå. Klick

En halvtimme senare få jag ett sms: " Nu känns det mycket bättre. Pojkvän och vin. WOho!"

Pojkvännen är Edward och vinet var vitt. Stackas min lillasyster, jag skulle tagit hand om henne igår! :)




Love you sis! <3


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0