Fy f*n va kallt!

Nu börjar jag vakna till liv igen. Jag fattar inte varför och hur jag kan vara så trött hela tiden? Idag sov vi (jag och Anna) till halv tolv, sen åkte hon hem en timme senare, då gick jag också sov igen och vaknade vid tre. Jag vet en som inte kommer kunna sova ikväll! Men jag får väl passa på att sova nu för imorgon startar en vecka med råplugg, blä!

Gårdagen då? Jo vi startade med ett glas vin hemma hos mig, jag anna och hennes jobbakompis. När det var slut mötte vi upp Emelie och en kompis till henne och gick vidare till ännu en kompis till Emelie. Blev en tjejförfest med mycket plugg- och jobbsnack. Det är verkligen sjukt intressant att höra hur andras utbildningar är. Tjejerna igår pluggar till behandlingspedagoger, jag är imponerad över de arbete som dom gör, jag hade aldrig pallat det! Tur det finns dom som gör det!
Efter några shots var och lite höftvickning begav vi oss ut i kylan på Campus. Jag och Anna gick till stallarna och de andra till Sivans. Som tur är var det ingen kö in, hade det varit det hade jag vänt på klacken och gått hem för att stå i kö i typ 15 minus grader är inget jag utsätter mig för. Dock var det inte mycket varmare inne, vi gick runt och frös i några timmar sen pallade vi inte mer utan gick och käkade nattamat. Kallare kväll har jag nog aldrig varit med om, jag ville gråta. Men så mesig är jag ju inte!.. eller?
På det hela taget en trevlig kväll och extra kul eftersom Anna var här! Mer gånger, mer gånger!!! :)

/EkE


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0