Allt är för tusan asbra!

Jag hittade motivationen och gjorde vad jag skulle i biblan. Jag är förbannat bra ibland.
En annan som är bra är Carro som lånar ut halva sin säng till mig inatt. Anledning: Elektriker kommer imorgon någon gång under dagen, kan vara kl 8 och det kan vara kl 17 jag har inte en aning, att invadera min lägenhet och jag vill inte vara hemma när detta sker. När jag för en gång skull kan sova längre än till sju så kommer dom och då tänker jag göra allt som står i min makt för att undvika att gå upp då, alltså sover jag hos Carro. Nu fick jag dessutom ett sms där hon skrev att det finns scones och te när jag kommer, det är för tusan asbra att sova över :)
Arkivbild: Peace love and understadning!

Kommentarer
Postat av: lovisa/polichinelle

yey, sova över-kalasande! själv får jag också en t1-gäst inatt, men det är ju å andra sidan mer regel än undantag :)

2010-06-01 @ 22:14:02
URL: http://polichinelle.webblogg.se/

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0