Tjohoo!

SOMMARLOV TJALALALALAAA!
Som jag har längtat efter det här. Jag har sett det framför mig i månader, hur jag hoppar runt i klänning och trallar Idas sommarvisa för mig själv med ett stort leende på läpparna. Som bekant blir det inte alltid som man tänkt sig. Skolan har tagit musten ur mig och det enda jag hoppat idag är från soffan till toan och tillbaka och inte trallade jag heller MEN leende på läpparna har jag haft - det är ju faktiskt sommarlov även om jag är trött!
Dock hoppas jag att min tupplur på en och en halv timme har jag gjort susen för snart kommer mina vänner V och Stina hit och vi ska vidare till Tuvanängen för grillning och kubbspel. En mjuk uppladdning till pumptömningen på Stallarna i afton! Ni hör ju, jag måste bli pigg snart, helst nu.
En trött Tok med mjuk filt :)

Kommentarer
Postat av: lovisa/polichinelle

nepp, i sommar blir det mest oskarshamn! hälsa björn om du ser honom ute :)

2010-06-04 @ 18:31:46
URL: http://polichinelle.webblogg.se/

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0