rädsla...

På fredag åker jag och Carro en sväng till Spanien. Jag längtar. Men det är en del som ska fixas och klaffa innan dess. En tenta till exempel. Den ska komma ut och helst vara färdig innan fredag. Dock går det inte riktigt vår väg just nu.

Dessutom har jag börjat tänka på flygresan dit. Jag avskyr att flyga. Och med Ryanair också som är ett litet bolag, dom ha säkert halv kassa plan.. :S Om jag kommer dit levande hoppas jag inte att jag kommer ägna hela dagarna där nere till att fundera på hemresan. Det skulle förstöra allt!

Man kanske skulle ta sig till en hyptnotisör innan? Funkar det tror ni!? Eller ska man bara köra på att supa till det innan avresa? Eller sömntablett? ge mig råd!

/EKE


Kommentarer
Postat av: Nina

Ja ta en sån tablett som Emelie J gjorde. Som hon sen gav till sin kompis som typ däckade och dem skulle byta flyg. Kommer du ihåg?

2010-03-16 @ 09:41:59
Postat av: Emma

Det kommer gåå fiiint å flyga! Jag är oxå flygrädd men det var luuuugnt! Ryanair är abslout inte sämre än något annat flygbolag. Enligt var jag har läst har de högre säkerthetskrav på sina plan än svenska. Så du är sitter t o m ännu säkrare än vad som redan supersäkert! Vi ser fram emot å träffa er! Det är ganska varmt här men inte jättevarmt så ta med jacka å så. Det är härligt iaf! Hör av er innan ni kliver på planet så vi vet om det är försenat eller så! Det kommer gå fint!

2010-03-16 @ 10:29:26

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0