Allkår -10, Lördag

Det har inte blivit många ord från mig de senaste dagarna. Dels för att bilder säger mer än ord och även för att jag helt enkelt inte orkat. Vad tror ni liksom? Allkårsfestivalen tar ut sin rätt kan man minst sagt påstå. Men jag gilla´t. Fart och fläkt ska det vara!
Ska strax göra ve (småländska ordet för i ordning) mig inför kvällens Grisfest. Det är inte så grisigt som det låter, men geggigt kommer det bli därför blir det gummistövlar som gäller ikväll. Skön outfit :) Mitt och tjejernas favvoband är i Växjö för tredje året i rad och spelar för oss. DuoJag! Ni vet vart ni hittar mig ikväll -längst fram vid scenen!
Men innan vi ska in på området blir det grillning hos Veronica - hoppas vädret håller i sig, än så länge har det inte regnat!
Vad ska ni göra ikväll?
/EKE

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0