+

tjingtjong allihopa everybody!
Efter två dagar med huvudvärk och en smula feber är jag nu på gång igen. Min gode vän Alvedon och jag har sagt hejdå för denna gången och jag hoppas knappast på ett återseende.
Jag har haft en riktig disk(o)dag. Jag har diskat och diskoat till musik som får själen att skutta! Tove Styrkes nya album är ju fantastiskt! Har ni inte lyssnat? Gör det! För själens skull :)
Ännu en dag med snöfall, hur underbart? Kan vintern hålla sig såhär, utan slask och halka, kommer jag inte klaga ens en gnutta. Lovar!
utsikt från mitt fönster - massa snö!

Ps. Min kamera fungerar igen. Det krävdes bara en pappa för att fixa den. Tack!
Ps2. Jag har klippt av 12 cm av mitt hår.

Kommentarer
Postat av: lovisa/polichinelle

12 cm?! visa nu för sjutton kvinna!!!

2010-11-30 @ 21:40:23
URL: http://polichinelle.webblogg.se/

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0