Kärlek!

Ikväll slog det mig hur många olika relationer man har till sina vänner. Jag har relativt många vänner - från barndomen, grundskolan, gymnasiet, Oslo-tiden, Folkhögskoletiden och nu Universitetstiden och alla har jag olika relationer till.
Vissa vänner är "prata av sig vänner" som man ventilera mer. Andra är " party kompisarna". Några är "skrattkompisarna" som man allt som oftast skojar med och som man alltid vet få en att skratta. Sen finns det "häng och mys vänner". Sen finns det nog några "fika vänner" också!
Givetvis har alla vänner lite av allt, det är ju inte så att jag inte kan skratta med mys vännerna eller prata med skrattkompisarna. Men det är nog ändå så att jag kan placera in de flesta av mina vänner i nåt av "facken". Inget mer värt än nåt annat, absolut INTE!

Det jag ville säga var mest att jag har asmånga vänner och alla är bäst på sina vis!


Puss på er vänner!


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0