Natti natt.

Så var denna onsdagen förbi. Nå väl, så gott som i alla fall. Det finns ju en o annan nattuggla som är vaken ett par timma till. Hur som, när jag har babblat klart här tänker jag sova i alla fall.
Dagen har varit tämligen lugn. Vi gjorde ett försök med c-uppsatsande men kom inte så långt, då vi väntar på ett godkännande från vår handledare, som tycks dröja. Innan skrivandet tränade jag och Veronica och efter skrivandet shoppade vi. Jag hittade äntligen en byxdress och efter lite uppmaningar från Veronica slog jag till, den kan bli användbar framåt jul (då man tydligen måste vara finklädd).
Äsch det här är nog det mest meningslösa blogginlägget i världshistorien, men så blir det ibland. Kom tillbaka imorgon så ska jag berätta om en upptäckt jag gjort!
Se så trött



Kommentarer
Postat av: lovisa/polichinelle

spännande! upptäckter är roliga (hoppas jag). vad ska du göra i helgen?

2010-11-18 @ 00:56:42
URL: http://polichinelle.webblogg.se/

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0