En bock på listan!

Jag har ett långsiktigt mål i livet. Jag ska besöka alla Sveriges städer! Det fick jag för mig för några år sen när jag läste i lokaltidningen hemma i Ljungby att en gammal lärare till mig hade gjort det. Hur cool är inte det? Här åker folk till Australien, USA och Afrika utan att ens ha sett va vårt eget land har att erbjuda (inte för att det är nåt fel på att åka till de där länderna). Därför är jag sjukt nöjd med att kunna bocka av ännu en stad på min lista (som jag än så länge inte har gjort, men tids nog ska det bli en sån också!), Gävle! En väldigt fin stad måste jag säga, sen är jag väl lite partisk eftersom världens finaste människa bor där just nu!
Gävle Högskola, fin!
Hösten hade minst sagt kommit norr ut!

Ps. Jag har tidigare skrivit att ett annat mål i mitt liv är att bränna ner Gävlebocken. Jag passade på att göra lite research inför detta! Jag tror inte att det kommer bli så svårt, jag har redan en ganska utstuderad plan!


Kommentarer
Postat av: Josse

Hej vännen!

Vet inte om Nissaryd räknas till stad men här är fint i alla fall och du är välkommen hit närsom;)

Hoppas VFU:n går kalas!

Kramar

2010-10-11 @ 16:19:08
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

det är faktiskt sant - det borde man göra. Jag har bott i fyra olika länder - besökt extremt många - men ALDRIG varit i Göteborg. Det känns ändå lite märkligt..

2010-10-12 @ 14:05:20
URL: http://emmasays.blogg.se/
Postat av: lovisa/polichinelle

ballt! jag tänker mig snarare att besöka alla landskap :)

2010-10-13 @ 10:56:59
URL: http://polichinelle.webblogg.se/

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0