Va e det för en dag...?

Är det en vanlig dag? Nej det är ingen vanlig dag för det är en jävligt pissig dag, hurra hurra hurra. (ursäkta svordomen men jag kom inte på nåt bättre för tillfället)
Jag är på så jäkla dåligt humör. Trots att dagen började bra med att jag vaknade pigg och utvilad. Men därefter har det bara gått utför. Käpprätt åt skogen, ner i diket, in i en vägg, ut för ett stup... ja ni fattar grejen.

Jag försöker få mig själv på bättre humör genom att städa lite men eftersom jag bor i ett litet råttbo där jag inte egentligen få plats med hälften av mina ägodelar är det inte den enklaste sak i världen. Här ser liksom aldrig riktigt städat ut eftersom det är saker överallt ändå. Sen försökte jag muntra upp mig med lite choklad, men efter första tuggan kände jag mig fet och blev härligt påmind om att jag inte tränat sen förra tisdagen, snart en veckas svullande. Bra jobbat Therese fetto Eklund.
Mitt sista försök att göra mig på gott humör var att sätta på lite svängig musik, musik som Lovisa skickat och som vi lyssnade på under vinprovningen i lördags som jag då gillade. Nu svider det i mina öron (inte musikens fel utan mitt.. inte ens bra musik kan jag gilla en dag som denna) Det är ute med mig om det fortsätter såhär!
Såhär såg jag ut i onsdags. Då brydde jag mig inte om en stökig och för liten lägenhet eller att jag svullade och jag gillade all sorts musik.

Kommentarer
Postat av: Anna S

Jag tycker iaf att du är himla bra! =)

2010-10-25 @ 16:25:19
Postat av: Flipp

Mitt bästa tips då är att gå och träna men jag vet ju själv att det är dagar som denna då man vill det allra minst i världen... Men man (jag) är ju iaf sjukt nöjd med sig själv efteråt! Funkar varje gång:)



Fast choklad, soffa och smaskigt tv-program är alltid lättare...

2010-10-25 @ 16:39:32
URL: http://filippacarlsson.blogg.se/
Postat av: lovisa/polichinelle

ååh... kanske du behöver en liten tufvanfika i veckan? jag var tvungen att starta om datorn när du skrev på msn, och sen har vi övat med sång-performance hela kvällen, så förlåt att jag inte svarade!

2010-10-25 @ 20:46:21
URL: http://polichinelle.webblogg.se/

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0