It´s time baby!

Jag saknar min plattång. Dagarna innan sommarlovet gav den upp, inte på grund av ålder vilket gör det hela ännu mer jobbigt. Glapp i sladden kallar dom det, tydligen ganska vanligt bland plattänger. I snart 4 månader har jag levt utan den, tanken på att köpa en ny har varit för jobbig.... för plånboken. Men nu känner jag att det är dags att ta steget. Några 100-lappar fattigare kommer jag visserligen bli, men jag få försöka se det positivt, jag kommer bli sjuhelsikes mycket snyggare i håret. Så imorgon efter skolan är det jag som bränner (med bilen alltså, nåt annat ska inte brännas) till Samarkand och gå in i en av alla femtioelva elektronikbutiker och köper mig en fin och oglappig plattång. Sen är jag redo för helgens alla roligheter! Besök, inflyttningsfest, spelningar och mysfika!
Puss!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hoppas du haft en bra dag! =)

2010-09-23 @ 21:22:32
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: magnus

för mycket plattång, lite lizette

2010-09-23 @ 22:29:47

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0