Söndags update.

En gång i veckan bloggningen fortsätter...
Jag och Hanna är nu officiellt kombos. Funkar över förväntan. Det är skönt att ha någon att prata med när man har tråkigt och asbra att kunna stänga in sig på rummet när man absolut inte vill prata. Det är mycket roligare att laga mat till någon annan än sig själv och dessutom är det helt okej att diska nu också. Man vet liksom att om jag gör skiten nu får Hanna gör det nästa gång, förr fick man ta skiten oavsett om man var duktig och diskade på förmiddagen. Idel positiva grejer alltså! Jag tror detta kommer bli den roligaste terminen på Campus för min del.
I fredags bokade jag resa till Gran Canaria. På onsdag flyger jag ner till Icka för att spendera en vecka i solen (förhoppninsgvis, prognoserna ser lite olika...) Ska bli så himla skönt att komma iväg och det är tack vare mamma, pappa, mormor och farmor som det är möjligt. Pengarna jag fick av dem i examenspresent går till biljetten, så TACK hörrni ni för att jag få komma iväg!
Ska snart ge mig ut i det soliga vädret, blir en promenad in till stan för att införskaffa solkräm.
Idag kör jag orange all over.

Kommentarer
Postat av: lovisa/polichinelle

och oranga läppar på det! kanon!

2011-02-13 @ 16:55:15
URL: http://polichinelle.webblogg.se/
Postat av: kajsa

så snyggt med orange!

2011-03-11 @ 14:49:45
URL: http://kobranhuggertill.blogspot.com/

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0