Vanilj is the shit!

Kostcirkel hit och kostcirkel dit. När man är nyflyttad och inte har någon mat i det kalla skåpet då känns den där berömda tallriksmodellen inte så jäkla viktig ska jag säga er. Man tager vad man haver. I detta fallet vaniljfil. Till kvällsmat, frukost och lunch. Det är en fantastisk produkt som alltid fungera! Man blir mätt, det smakar gott och det gå fantastiskt fort att hälla upp i en skål.
Mätt och belåten på bara några minuter! Sånt gillar Tesse! (jag vet inte varför jag nämnde mig själv i tredje person)

Kommentarer
Postat av: lovisa/polichinelle

mmmm! godaste! jag åt det själv till frukost idag. vad ska du göra i helgen förresten? jag är kalassugen.

2011-02-02 @ 12:00:39
URL: http://polichinelle.webblogg.se/

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0