20 jan 2010

För exakt ett år sen var jag nyss hemkommen från bio. Snabba Cash hade jag visst sett. Jag blev kär i Joel Kinnaman och var sur för att Troja förlorat mot Lakers. Vissa saker förändras, andra inte. Jag är lite mindre kär i Kinnaman nu, men jag är fortfarande sur över alla Trojas förluster (dom värsta förlusterna är mot Lakers såklart)
Det är kul att kolla gamla inlägg och se vad man hade för sig för förr i tiden. Ett år tycks ju inte vara så länge, men oj va saker som har hänt! Tänker såklart inte gå igenom alla här, det finns ju i arkivet här i bloggen för er som är intresserade, men det är kul att kunna konstatera att man faktiskt gör saker ibland som man tydligen tycker är roliga nog att dela med sig av här!
Tur att man blir snyggare med åren. Så här såg jag ut en dag i biblan!

Kommentarer
Postat av: karin

du ser ut som han-som-inte-får-nämnas-vid-namn ;)

2011-01-20 @ 17:56:17

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0