Verkligheten...

Regelbundet bloggande? Jo men visst, en gång i månaden få väl ändå ses som regelbundet? Varit mycket på sistone så jag har inte riktigt prioriterat att skriva här. Men jag ska göra ett nytt försök nu.

Examen. Check! I fredags hade vi en mycket lyckad examensceremoni. Jag hade lust att ställa mig på scenen och skrika "för vi har tagit examen, fy fan va vi är bra" men jag avstod. Tänkte att det kanske inte är särskilt läraraktigt. Nej istället tog jag i hand, fick en blomma och log. Lite mer vuxet. Ja så nu är jag fröken. Fröken Eklund. Det är lite vemodigt faktiskt. 3,5 år gick så fort. Nu har flera kompisar flyttat från Campusbubblan och gett sig ut i verkligheten. Själv har jag valt att skjuta på min verklighet lite. Vill få behörighet i musik så jag läser till det denna terminen sen tänker jag också ge mig ut.
Usch va jobbigt det är att uppdatera när det hänt så himla mycket. Jag tar nog lite i taget. Det får räcka för idag. Imorgon eller snart i alla fall kanske jag kan slänga upp lite bilder på mina fina examenspresenter. Det kanske även dyker upp lite bilder från de sista festerna - examensmiddagen, Viktors sista kväll och utgången på självaste examensdagen till exempel!

Kommentarer
Postat av: Lina

Fy fan va du är bra min tokigaste tok!

2011-01-18 @ 19:45:41

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0