Möhippa för Sandra!

I sommar har jag fått äran att gå på bröllop. Kompis Sandra ska gifta sig med sin Pär. Så i helgen som var var det dags att fira att Sandra snart ska bli en fru.
Med orange väska på magen begav jag mig in till stan i lördags morse.

När vi 22 stycken vännerna till Sandra mötts upp var det dags att överrska henne. Jag, Frida och Ida stod i en trappuppgång och spanade efter Sandra.

Sandra, lite överraskad trots att hon hade haft sina aningar om vad som komma skulle.

Hästtjejen själv fick dagen till ära prova på att se ut som en landslagsspelare i fotboll. Hon passade rätt bra som det också, eller hur?

Sen följde en dag med diverse uppdrag och utmaningar. Här skulle hon köpa underkläder till kommande plåtning. En annan utmaning var att pruta på allt hon köpte, 20 % avdrag på underkläderna får man ändå säga är godkänt!

Här tar mina bilder slut. Jag hade fullt upp med att ha roligt och glömde totalt bort att dokumentera. Men dagen fortsatte i alla fall med champangelunch, skivinspelning, fotografering och fest.
En mycket fin dag ordnad av Hanna, Teresia och Nina. Nu längtar vi alla till bröllopet!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0