Nu skärper jag mig..

Jag säger bara till en gång till. Nu går du ut och springer Therese Sandra Elisabeth Eklund.

Inga fler "jag ska bara"!
Först var tanken att jag skulle springa direkt när jag kom hem kl 15. Sen tänkte jag att det är lika bra att kolla klart på Gossip Girl. Sen kom en påse godis ivägen. Därefter var jag tvungen att måla tånaglarna, så när dom torkat ska jag ut och springa tänkte jag. Men då slog mig tanken att måla naglarna på händerna också, ännu en bra undranflykt. När ska det sluta? Ska jag diska innan också kanske, hmm ja så få det bli. MEN sen ska jag bannemig ut om det så bara blir några hundra meter.

Okej, jag ska dammsuga av här hemma lite också. Sen så....

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0