Trötthet och hunger.

Festen igår var lyckad. Men för fasen vad trött jag varit idag. En powenap på två och en halv timme fick det bli efter att jag suttit och gäspat Emelie rakt upp i ansiktet när hon var här på besök. Tur man har vänner som är förstående när man är sådär otrevlig då och då!

Nu är jag hungrig då en glass och två mackor är mitt enda intag sen kl nio i morse. (jaa L, jag vet att jag ska äta ordentlig men idag är det faktiskt befogat!) Nu sitter jag i alla fall och fundera på vad jag ska laga för nåt och då är sidan vadihelveteskajaglagatillmiddag.nu världens bästa, här kan man slumpa fram recept och plöstligt stöter man på nåt man är sugen på och vips så är problemet ur världen. Smart!

Jag gillar iof inte hälften av vad som är på denna bilden, men ni fattar grejen. Det är mat...

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0