Min syster fick ett liv och tog mitt.

Okej. Efter mitt förra inlägg har mitt liv tagit en drastisk vändning. Inlägget fick minst sagt oanade konsekvenser.

Min syster tog mig på orden om ett roligare liv med i iphone och sprang till närmsta butik och skaffade en. So far so good. Men jag då? Jag kan inte kolla på min mobil utan att det antingen är ett telefonsamtal från syster (eller från hennes telefon, det är lite det som är grejen, hon bry sig inte om mig utan om att få ringa från sin telefon) eller så är det sms, gärna kl sex på morgonen men någon rolig lite smileys eller annan ful figur som hon lärt sig ladda ner. Mitt liv är över. Hon och hennes telefon tar upp hela min fria tid. Jag hoppas inte jag var lika dan när jag skaffade min för snart ett år sen. Jag. hoppas. verkligen. inte. det. I så fall ber jag så hemskt mycket om ursäkt!

Om någon där ute har lust så får ni gärna göra ett försök med att sno systers telefon och förgöra den för gott. Jag tror det kan bli svårt för jag misstänker att hon har den i sin hand i ett fast grepp dag som natt, men ett försök skadar ju inte!?
Ser ni skräcken i hennes blick. Jag hoppas att detta hotinlägg ska ha samma verkan på henne!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0