Saker..

Saker som gör livet lite trevligare:

- Solen. En titt ut genom rutan på morgonen och ett konstaterande om att det är solsken ytterligare en dag gör det mesta trevligare.

- Choklad. En bit choklad till det nödvändiga kaffet kl 10 är vardagslyx (och ett beroende, men va tusan, hellre choklad än något annat)

- Iphone. Vad gjorde man när man hade tråkigt förr och inte hade en iphone?!? Jo, nog har min telefon gjort mitt liv lite roligare (och fattigare men det är smällar man få ta)

Det här är jag och min iphones första dag tillsammans. Vi firar snart 10 månader tillsammans!

- Vänner. Jag kanske borde tillägga att denna lista är utan inbördes ordning för om så vore så skulle vännerna lätt komma direkt efter chokladen.

- Maggio. Veronica Maggio alltså. Hennes nya album är älskvärt!


Kommentarer
Postat av: Josse

Diggar din lista men mest av allt diggar jag dig!

Grattis i efterskott vännen! Hoppas att du inte blivit alltför gammal och grå sen sist;)

Puss och kram

2011-05-14 @ 23:19:38

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0