sjuttioelfte gången gillt?

Hej.
Efter många om och men har jag nog bestämt mig för att börja skriva här igen. Och det finns bara en enda anledning till detta. Nämligen följande: Jag har spenderat den senaste timmen på att läsa i mitt eget bloggarkiv och kommit fram till att jag för ungefär ett år sen var så jäkla rolig. Vad hände? Någon stans på vägen tappade jag min humor, min fantasi och allt annat som kan vara bra att ha när man ska skriva en underhållande text för läsare som faktiskt skrivit in min bloggadress på sin dator. Så anledningen till att jag skriver igen är för att se om jag kan återfinna denna gnutta rolighet som jag en gång hade. Är ni med mig? (det är nu jag behöver asmånga kommentarer och peppande ord annars kommer det rinna ut i sanden.. igen)
/Eke

Kommentarer
Postat av: lovisa/polichinelle

jag är med dig!

2011-05-05 @ 22:48:50
URL: http://polichinelle.webblogg.se/
Postat av: Viktor

ja ja ja ja jaaa....i need you!!!

2011-05-05 @ 22:58:45
Postat av: Linis

Tok, förgyll vår vardag!!!!! ;) ps.Aj lav ju

2011-05-06 @ 12:25:44
Postat av: hemlig

fortsätt!

2011-05-06 @ 16:37:03
Postat av: Fröken Ekblad

Heja fina du! Föresten är du alltid rolig! Så dela med dig av dina fiffinurligheter! ;)

2011-05-06 @ 18:10:00
URL: http://enannandelavcampus.blogg.se/

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0